Header Ads

Efterlysning - "flyttat utomlands-bloggar"


Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med personer som tagit det stora steget att flytta utomlands och som skriver om det nya livet "där ute"

Har du en blogg du skulle vilja rekommendera eller har du själv en sån blogg?

Kontakta mig gärna, jag skulle vilja ställa några frågor och sen presentera din blogg här på Fixas i en lista där läsare kan hitta till dig och din blogg.

Lämna en kommentar till inlägget eller kontakta mig på anneli@fixadinblogg.com

7 comments:

  1. Hej jag heter Marika och bor i Italien sedan 1993. 2009 startade jag bloggen "Pranayama i Rom" som just nu finns på wordpress. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Marika! Vad härligt med Italien!
      Tack för att du svarade, här gör vi ingen skillnad på bloggplattformar, det är ju innehållet som är det viktiga för oss läsare ;-)

      Delete
  2. Jag läser denna som bloggar i Spanien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Rendahl!
      Jag har släkt i Spanien så det har alltid lockat lite extra. Ska bli spännande att kika in!

      Delete
  3. Hej! Jag flyttade utomlands 1996 och har bott i Brasilien, Tjeckien, USA, Spanien och nu USA igen. Har bloggat i princip hela tiden, började 1997 tror jag, men då kallades det inte blogg utan dagbok på nätet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad spännande! Har du haft en enda bloggadress för hela din resa eller har du anpassat adressen vartefter? Bjud gärna in mig att läsa, det skulle jag uppskatta!
      Mvh Anneli - FixaDinBlogspot

      Delete
  4. Jag är 19 år och flyttade utomlands i Augusti 2016 (dock tillfälligt) för att jobba som au pair i USA under ett år och 9 månader. Bor i Kalifornien nu och jobbar som au pair och trivs jättebra. Kontakta mig gärna via bloggen om du vill ställa frågor eller liknande :)

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------