Header Ads

Efter sommaren - dags för frågor!



Sommaren har varit lång och jag har nog fokuserat på lite andra frågor än de som hör till Blogspot. ;-) Jag har jobbat heltid hos en suverän restaurang hela sommaren, bor i en turistort där all inkomst tjänas under sommarmånaderna så man får passa på. Det är inte bara de som behöver få ihop en inkomst, det gör jag också. Fixa Din Blogspot är en sida jag brinner för men den kostar mer än jag får in så jag kan inte leva på de frågor ni ställer. Som ni vet har ni ingen reklam här hos Fixas!

 Men nu är jag redo - dags för Blogspot!

Hjälper du mig?
Vad skulle du vilja ändra hos Blogspot, utseende, beteende (få något att funka bättre) vad? Har du en fråga som kan leda till en mer fungerande, snyggare blogg?

21 comments:

  1. Jag har ont om ord för den fantastiska vinsten du hjälpte mig att tjäna på bara en vecka med binära optioner. Jag är så ledsen att jag tvivlade i början, jag investerade $200 och tjänade $2 500 på bara en vecka, och fortsatte att investera mer, idag är jag ekonomiskt framgångsrik, kan du kontakta honom via e-post: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp(+447883246472) Jag råder dig att inte tveka. Han är fantastisk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom men jag är typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
      1) Kärleksbesvärjelser
      2) lösning och bot mot all sjukdom
      3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
      4) Äktenskapsbesvärjelser
      5) Graviditetsbesvärjelse
      6) Uppbrottstrollformler
      7) Dödsbesvärjelse
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Delete
  2. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    ReplyDelete
  3. Jag har goda nyheter att dela här killar: jag har precis upptäckt en ny bra lösning för att få tillbaka ex kärlekspartner även efter år av skilsmässa eller separation, ex kommer tillbaka till dig direkt utan att du ber honom/henne via telefonsamtal eller sms. den här kärleksbesvärjelsens besvärjelsebön fungerar verkligen som magi, prova det idag och tacka mig senare; leende....
    Få gratis onlinekonsultation nu via: WhatsApp; https://wa.link/q5f107

    ReplyDelete
  4. hälsningar till alla mina vänner där ute, alla som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt. Mitt namn är Shira elijah och jag är lyckligt gift med två barn och en underbar fru. Något hemskt hände min familj, jag förlorade mitt jobb och min fru lämnade mitt hus för att jag inte kunde ta hand om mig själv och behov. Min familj. Hon och mina barn just i det ögonblicket. Jag lyckades i nio år, ingen kvinna kommer att stödja mig för att ta hand om barnen. Jag försöker skicka tester till min fru men hon blockerar mig från att kommunicera med henne Jag försöker prata med hennes vän och familj men vet fortfarande att man kan hjälpa mig och jag ansökte sedan till så många vänner men de kommer fortfarande inte att ringa mig, förrän där kommer en trogen dag som jag aldrig kommer att glömma i mitt liv. När jag träffade en gammal vän till mig förklarade jag alla mina svårigheter och han berättade om en fantastisk person som hjälper honom att få ett bra jobb Coca Cola-företag och han sa till mig att han stavade men jag är en person som aldrig tror på stavning men jag bestämde mig för att prova det och Dr Alaba instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra Under de sju dagarna av lunch, besvärjelsen. Följ alla instruktioner och gör det han bad mig göra bra. Dr Alaba kommer säkerligen att gå bra och min fru kommer att träffa mig igen efter ett underbart jobb av Dr Alaba. Min fru ringer mig med ett okänt nummer och bad om ursäkt och hon berättade att hon verkligen saknar mig och att våra barn och min fru kommer hem. Idag driver jag ett Paragon-företag i USA. Jag rekommenderar dig om du har några problem skicka ett e-postmeddelande till denna {dralaba3000@gmail.com} eller WhatsApp honom via hans kontakt nedan +1(425) 477-2744 Tack Dr ALABA. och du kommer att få det bästa resultatet. Ta saker för givet och det kommer att ta ifrån dig. Jag önskar dig det bästa .......

    ReplyDelete
  5. It s a very useful page. Thank you. 999fd5ad471c26f368f5baaada481de9
    can
    seydisehir
    silvan
    saimbeyli
    cat
    honaz
    kaman
    tarakli
    halfeti

    ReplyDelete
  6. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. ac0519ed2aae6ae023efa68bfd9e08ac
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    ReplyDelete
  7. Thank you for your explanation, very good content. 1642ad34f9511ee591a4e070daf60704
    altın dedektörü

    ReplyDelete
  8. Thanks for your article. c91e52bead8afc529d3b2b8871cffda2
    evden iş imkanı

    ReplyDelete
  9. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    63XH2

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------