Header Ads

Efter sommaren - dags för frågor!



Sommaren har varit lång och jag har nog fokuserat på lite andra frågor än de som hör till Blogspot. ;-) Jag har jobbat heltid hos en suverän restaurang hela sommaren, bor i en turistort där all inkomst tjänas under sommarmånaderna så man får passa på. Det är inte bara de som behöver få ihop en inkomst, det gör jag också. Fixa Din Blogspot är en sida jag brinner för men den kostar mer än jag får in så jag kan inte leva på de frågor ni ställer. Som ni vet har ni ingen reklam här hos Fixas!

 Men nu är jag redo - dags för Blogspot!

Hjälper du mig?
Vad skulle du vilja ändra hos Blogspot, utseende, beteende (få något att funka bättre) vad? Har du en fråga som kan leda till en mer fungerande, snyggare blogg?

No comments

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------