Header Ads

Vad skriver du helst om?

Jag mjukstartar som sagt lite igen och det jag funderar mest över just nu är vad du som gammal eller ny FDB läsare helst skriver om?
Pratar du om Familjen, Livet, Kläder, Djur, Relationer, Bilar, Gaming, Tech, vad?

Vad vill du få tips om?
Snygga teman, skrivtips, blogghacks (typ snöfall i december) eller andra roliga förändringar du kan göra på din blogg?

Om jag fick välja helt själv skulle jag skriva om nya mobiler och surfplattor, hur man hanterar nyfödda kattungar och hur man fixar det här med krångliga pojkvänner, men nu handlar det ju inte om mig!

Så, vad vill du läsa om på FixaDinBlogspot? Berätta!

15 comments:

  1. Tja... För min del och som "gammal" bloggare (hållit på i sju år!) verkar det ha utkristalliserat sig någon sorts arkitektur/klorofyllblogg. Hus och växter med diverse nedslag hitåt och ditåt. Jag vill gärna läsa om mobiler och surfplattor, hur man hanterar nyfödda kattungar och hur man fixar det här med krångliga pojkvänner. Och ett eller annat tips om fiffiga lösningar på bloggspotteriet.

    ReplyDelete
  2. Tack Mira, precis vad jag behövde höra ;) Och tack för titten in på din blogg, stackars din torkvinda!

    Det löser sig nog med vad vi kommer att skriva om, det brukar ju alltid göra det på ett eller annat vis.
    Ha det gott, Anneli

    ReplyDelete
  3. Hej! Skriv gärna om ekonomi,,,,,,,,,,,Aktier & Fonder http://erik60.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Som du vet har ju jag Artisteermall & allt går inte fixa där & just nu är jag sedan en tid "Bloggsjukskriven" ( typ har paus ) men hoppas återkomma.Jag skriver mest om livet kan man säga,händelser osv är ganska anonym av mig ;)

    Jag skulle gärna vilja få bloggrelaterat eftersom det är så FDB är för mig,fast läser gärna om katter & allmänt såklart ♡ ...
    En sak jag & någon funderat över är att få in *Gilla knapp alltså ett ♡ & "knapp" man klickar på,inte Reaktioner som finns nu om du förstår mig!?

    Riktigt roligt att du är Tbx & här har du en trogen följare/läsare!
    /Kram från din vän Annmi

    ReplyDelete
  5. Men Hilfe! Precis har du kommit igång igen med Fixa så brakar min publicering. Jag bloggar ju via Windows Live Writer (har gått utmärkt i många år) till blogger och nu vill blogger inte ta emot mina inlägg länge. Nu säger den bara "Följande felmeddelande returneras: Not found." Jag har avinstallerat och reparerat och f-n vet vad och det funkar ändå inte. Jag har dessutom provat från olika datorer. Har du hört något om någon konflikt mellan Blogger och Windows Essentials?

    ReplyDelete
  6. Mira - jag ska kika på det, men du har kanske kommit på en bra lösning nu ändå?

    Fru Eriksson <3 - Du, jag ska fundera över hur man löser det bäst. Tack för frågan! Kram!

    ReplyDelete
  7. Nope. Fortfarande tvärstopp från windows live till blogger. :(

    ReplyDelete
  8. Du,Anneli ...
    En annan sak vi här tänkte på är dina tips om Dator,Webbläsare osv & nu kom ju Windows 10 upp på datorn - Är den bra?Ska man avvakta?Vad har ändrats?

    Ge gärna tips!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Det verkar ha varit en säkerhetsinställning i mitt googlekonto som ställde till det. Konstig bara att det dyker upp nu, när det funkat perfekt i alla år...

    ReplyDelete
  12. Hej.. Min "BertaStinas liv @ leverne"-blogg har "försvunnit" =( Jag kan inte se webversionen, men på mobilen ser jag den.. Dom andra bloggarna jag har, bland annat "En rackes liv", kan jag se på datorn men så fort jag går in på utforma så kommer ett felmeddelande upp (bX-w7tr63) .. Är det någon som vet vad som har hänt?? och om jag kan göra något åt det.. Har försökt skicka till nån support men jag förstår inte ett jota av det. Det verkar inte ens som jag kan skicka iväg det.
    Hälsingar Christina.

    ReplyDelete
  13. Hej! Kul att du är tillbaka! Jag själv bloggar om mitt liv och mina intressen, men nu förtiden klassas det nog som en bokblogg, då jag skriver mest om böcker!

    Men, jag har ett AKUT problem. Vissa av mina gadgets på bloggen har försvunnit spårlöst, och då får man verkligen panik. 3 gagdets är kvar, och typ över 10 är borta. Jag vet inte om du känner igen det problemet, men om du gör det får du gärna berätta hur man gör för att lösa det!! Gadgetserna står förövrigt kvar på layout sidan, men de syns inte live på bloggen sen! Jag la dit två nya gadgets idag, och efter det strulade det. Har även testat att ta bort de nya gadgetsen, men ingen skillnad. //tacksam för svar!

    (http://drawreadandtakeaphoto.blogspot.se)

    ReplyDelete
  14. Hej! Härligt at du öppnar upp bloggen igen! :o) Jag har haft mycket hjälp av din blogg de sista åren och har lärt mig mycket så det gläder mig att se deg skriva igen. Jag har en mat- och bakblogg och skriver om mat, mat, mat......och... sa jag mat? ;o) // Kicki

    ReplyDelete
  15. >> http://www.lowpricedqualitygoods.blogspot.com

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------