Header Ads

NÄR ska du publicera ditt blogginlägg?



Om du är något det minsta lik mig så vill du nog publicera ditt inlägg så snart du skrivit det. Oftast så tänker jag att jag ska vara klok och vänta med att publicera framåt kvällen när fler har tid att läsa, men så är jag så otålig på respons så jag klickar på den där "Publicera" knappen ändå.

Men vänta!

Är du lite smart så väljer du rätt tidpunkt för att publicera ditt inlägg.







När är de flesta av dina potentiella läsare online?
Var klok, publicera ditt inlägg när dina läsare har tid att läsa det!


2 comments:

  1. Hm...Kanske man skulle tänka på ;)
    Har ingen aning om när mina läsare e´ online,men de få läng tid på sig att läsa fniss bloggar ju väldigt sporadiskt haha ...

    Ha en underbar Höstdag!

    ReplyDelete
  2. Suveränt tips det där. Jag tänker att det kan vara smart att använda funktionen att tidsinställa inlägget. Då kan jag "publicera" på en gång men inlägget går inte live förrän senare.

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------