Header Ads

Fixabloggen i tidningen!



För en dryg vecka sedan hörde en journalist från Mora Tidning av sig till mig och frågade om han fick prata lite med mig om Fixabloggen. Inte kunde jag säga nej till det, jag blir alltid så glad när någon visar intresse för det jag gör här och lite reklam för vår blogg lät ju bra.
Det blev faktiskt en rubrik på framsidan och en helsida inne i tidningen, oj!


SÅ HÄR BLEV ARTIKELN







MER ROLIGT


Något annat som jag verkligen uppskattar är det här underbara blogginlägget Annica på Antasnaque skrev idag och de fina kommentarer det fått. Tack snälla Annica!





5 comments:

  1. Grattis till artikeln i Tidningen!
    Åh,Du är så vacker Anneli & ...
    Grym på detta - Tack för alla tips,råd,hjälp & lättförståliga inlägg här!

    /Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack :-) Du är lika gullig som alltid, fru Eriksson ♥

      Delete
  2. Anneli, det är inte du som ska tacka, det är vi, dina läsare. De tips- och rådhungriga massorna som verkligen uppskattar din blogg och all tid du lägger ner på den och därmed - på oss!
    Äras den som äras bör och således helt rätt att man gör ett reportage om dig och Fixa-bloggen.
    Inte en dag för tidigt.
    Sedan blir jag så rörd av att du skriver om mitt blogginlägg. De som kommenterat, och jag, säger bara sanningen. Vi tycker du är en härlig person som ställer upp och ledsagar oss genom bloggosfärens alla kringelkrokar. Du gör det så bra. Och ... du gör det dessutom GRATIS. Helt fantastiskt! Tack igen!!!

    ReplyDelete

-------------------------------
Lämna gärna en hälsning! Har du en bloggfråga är du välkommen att ställa den på vårt forum. På så vis kan fler svara alternativt få hjälp om de har samma problem. Tack!
Du hittar en länk till forumet högst upp till vänster här på Fixabloggen.
-------------------------------